محتویات سبد
(خالی)

پرداخت >>
صفحه اصلی ثبت نام راهنمای خرید مقالات نحوه همکاری شماره کارت و حساب نمایندگی های داخل کشور نمایندگی های خارج کشور درباره ما اقلام موجود تماس با ما


    


  لامپ FPL
  نسل جدید لامپ های فوق کم مصرف
  شارژی های DP
  تستر تراول
  لامپ های رشته ای
  لامپ های کم مصرف
  لیزرها
  شارژی ها و اضطراری ها
  چراغ قوه ها
  شب خواب ها
  ابزار آلات
  رابط های سیار
  لوستر ها و آباژور ها
  محافظ ها و مبدل ها
  تابلو های LED
  چراغ مطالعه ها
  LED ها
  فیش ها و تبدیل ها
  دوشاخ و پریزها
  سرپیچ ها
  توکاری ها
  کلید مینیاتوری
  قاب های مهتابی
  آنتن ها
  متفرقه





پر بازدیدترین محصولات
شب خواب حشره کش آسان خواب

شب خواب حشره کش آسان خواب

تومان۱۱,۰۰۰
پنکه ماشین و خودرو

پنکه ماشین و خودرو

تومان۳۵,۰۰۰
ریسه ال ای دی

ریسه ال ای دی

تومان۱۵,۰۰۰
تابلو LED  یا حسین

تابلو LED یا حسین

تومان۴۳,۰۰۰
میکروفن یقه ای

میکروفن یقه ای

تومان۴۲,۰۰۰
دزدگیر در

دزدگیر در

تومان۵,۰۰۰
شارژر نوکیا سوزنی

شارژر نوکیا سوزنی

تومان۱۱,۵۰۰
لیزر برد بالا سبز رنگ

لیزر برد بالا سبز رنگ

تومان۳۵,۰۰۰
تستر اسکناس DP-323BE

تستر اسکناس DP-323BE

تومان۱۰,۰۰۰
آچار سوکت زن شبکه

آچار سوکت زن شبکه

تومان۱۸,۰۰۰
ست پیچ گوشتی 31 سر

ست پیچ گوشتی 31 سر

تومان۱۵,۰۰۰
سیم سیار 15 متری

سیم سیار 15 متری

تومان۱۹,۰۰۰
زنگ ورودی هوشمند کنترل تردد

زنگ ورودی هوشمند کنترل تردد

تومان۳۵,۰۰۰
زنگ بیسیم

زنگ بیسیم

تومان۱۸,۵۰۰
شب خواب بیضی دکمه دار

شب خواب بیضی دکمه دار

تومان۲,۹۰۰

 

چرا مردم در فضای آنلاین خرید می‌کنند

رضایت خاطر یکی از مهمترین عوامل است بر اساس نظر سنجی های صورت گرفته یکی از دلایل اصلی خرید اینترنتی رضایت خاطر افراد می باشد این رضایت خاطر در مواردی نظیر دستیابی راحت به کالاها و توانایی پیدا کردن هر آنچه می خواهند می باشد. یکی دیگر از عوامل بسیار مهم در رضایت خاطر مشتریان این است که خریداران می توانند از خطرات و زحمات خرید به صورت غیر مجازی(سنتی) مانند حمل کالاها جلوگیری کنند. در نظر سنجی که اخیراً صورت گرفته است بسیاری از افراد جلوگیری از رفت و آمد را به عنوان یکی از اصلی ترین عوامل رغبت برای خرید اینترنتی ذکر کرده اند .در همین نظر سنجی شخص اظهار داشته که من می توانم راحت در خانه خود بنشینم و جزئیات کالایی را که می خواهم وارد نمایم و مجبور نیستم به دنبال جای پارک بگردم و در صف مغازه ها بایستم.

 

انتخاب یکی دیگر از عوامل مهم در روی آوردن مردم به خرید اینترنتی، تنوع کالاها در فضای اینترنت می باشد. در نظر سنجی های صورت گرفته افراد انتخاب بیشتر و مقایسه ی قیمت ها را از عوامل اصلی خرید خود در اینترنت ذکر کرده اند. به خصوص افرادی که در مناطق روستایی و دور افتاده زندگی می کنند و در منطقه خود به یکسری از کالاها دسترسی ندارند، می توانند از طریق خرید اینترنتی و بدون مراجعت به شهر کالا خود را خریداری کرده و آن را در محل زندگی خود دریافت کنند .

 

مشاهده قیمت های پایین تر به عنوان یک عامل مالی در روی آوردن مردم به خرید اینترنتی بسیار مهم می باشد. در نظر سنجی های صورت گرفته افراد بسیاری دستیابی به قیمت های پایین تر را از دلایل اصلی برای انجام خرید اینترنتی ابراز کرده اند.

 

اطلاعات و دسترسی جامع به آن در فضای اینترنت از عوامل دیگری است که موجب تشویق افراد به خرید از اینترنت می گردد. قسمت اعظم این اطلاعات از راه مقایسه سایت ها برای خریداران فراهم می گردد.

خرید اینترنتی,فروشگاه اینترنتی,فروش اینترنتی,فروشگاه آنلاین

 

نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ

شناسه
رمز عبور
فراموشی رمز


آخرین محصولات اضافه شده
تبدیل 3 به 2 خارجی درجه یک
تبدیل 3 به 2 خارجی درجه یک

تومان۳,۷۰۰
بلندگو دستی
بلندگو دستی

تومان۴۵,۰۰۰
لامپ اف پی ال FPL سان شان
لامپ اف پی ال FPL سان شان

تومان۲,۶۵۰
لامپ اف پی ال FPL چل اوا
لامپ اف پی ال FPL چل اوا

تومان۲,۷۰۰
فازمتر دو طرفه دوسو و چارسو
فازمتر دو طرفه دوسو و چارسو

تومان۹,۸۰۰
جعبه کلید مینیاتوری تکی
جعبه کلید مینیاتوری تکی

تومان۲,۰۰۰
لامپ کم مصرف اتحاد 85 لومینا
لامپ کم مصرف اتحاد 85 لومینا

تومان۲۸,۵۰۰
لامپ کم مصرف شمعی 12 وات اسپیرال لومینا
لامپ کم مصرف شمعی 12 وات اسپیرال لومینا

تومان۶,۴۰۰
لامپ کم مصرف فول پیچ 50 وات لومینا
لامپ کم مصرف فول پیچ 50 وات لومینا

تومان۲۲,۰۰۰
لامپ کم مصرف گل دلتا
لامپ کم مصرف گل دلتا

تومان۵۱,۰۰۰
فازمتر ساده گیره دار
فازمتر ساده گیره دار

تومان۱,۳۰۰
کلید مینیاتوری LS 10
کلید مینیاتوری LS 10

تومان۳,۵۰۰
ابزار همراه خودرویی 25 تکه
ابزار همراه خودرویی 25 تکه

تومان۱۵,۰۰۰
رابط سوکت یا ترمینال تلفن
رابط سوکت یا ترمینال تلفن

تومان۳,۵۰۰
چسب برق
چسب برق

تومان۵۰۰

  به نظر شما فرهنگ خریداینترنتی تا چه اندازه بین ایرانیان رواج دارد؟
زیاد
توسط
کم



صفحه اصلی |محتویات سبد |راهنمای خرید | مقالات | اقلام موجود | ثبت نام

 

powered by www.parsp.com V4